Přesun na blogger z blog.cz

Ahoj holky,
internetem se v posledních dnech přehnala vlna novinek o tom, že blog.cz coby doména končí a tudíž všechny blogy se 16.8. ruší. A my jako uživatelé jsme měli na výběr, buď se přesuneme jinam, anebo si necháme zaniknout blog. Abych pravdu řekla trochu jsem váhala, ale jelikož je dabelinka blog moje srdcová záležitost a chyběly byste mi a celá tato práce za těch 12 let by mi tu chyběla, tak jsem se rozhodla pro záchranu. Co šlo tak jsem stáhla a přesunula sem, budu ještě dopilovávat detaily a drobné nedostatky, pořád se totiž s blogger učím, ale nějak to dám 😊😊. Doufám, že i tak ke mě trefíte a budete mi sem chodit, nadále se můžete ptát v rubrice Vaše dotazy na cokoliv na co chcete znát odpověď. Je teda škoda, že komentáře se sem přesunout nedali, což mě mrzí, jelikož v rubrice Vaše dotazy jich bylo přes 5000 což je pro mě velkým úspěchem a velmi si toho vážím, že ke mě máte takovou důvěru. 
Jsem smutná, že blog.cz končí, přeci jen byl to král mezi zdarma doménami, kde si člověk mohl vytvořit blog snadno a rychle a hlavně zdarma. Avšak vše má svůj konec a abych byla upřímná tak jsem se od posledního technického výpadku nemohla dlouhodobě do blog.cz přihlásit, tudíž jsem Vám ani nemohla dát vědět, co se děje, nedostala jsem se ani do rubriky Vaše dotazy, tak ani do administrace blogu. Psala jsem na podporu blog.cz dvakrát, poprvé jsem nedostala odpověď, podruhé jsem odpověď dostala s tím, že je to chyba v serverech na které dlouhodobě pracují a den na to vyšlo oficiální prohlášení, že končí. Což mě štvalo dost, přes měsíc jsem nemohla nijak reagovat na dotazy a odpovídat. Doufám, že tady vše pofrčí, tak jak má a bude se vám tu líbit. 
Děkuji za Vaši přízeň, budu doufat a přát si, abyste si ke mě našly cestu. Adresa je podobná, tak doufám, že vyhledávače Vás nasměrují sem ke mě 😊😊😊. Těším se na Vaši návštěvu a doufám, že tady bude slibné pokračování toho, co jsem vedla na blog.cz 12 let. 
Děkuji a přeji vám krásné léto a krásné zážitky, ať se daří 😊💟. Mám vás všechny moc ráda.
Vaše Dabelinka

Komentáře

Top články

Vaše dotazy

Typy ženského orgasmu

Laktobacilóza