Upozorněníčko aneb info o tom proč nereaguji

Už se ti stalo, že ti víc jak 3 dny neodpovídám? Pokud ano vyhledej možnost:

1. možnost: Je možné, že mi chcípl počítač nebo prostě něco mám s počítačem a nemůžu ti bohužel odpovědět. Či prostě mám výpadek internetu, Wi-Fi apod.

2. Nešil když ti neodpovím ještě ten den co jsi psala dotaz. Blog kontroluji pokud možno denně, případně ob den, vždy se snažím alespoň rubriku "Vaše dotazy" vždy zkontrolovat, avšak taky tu nejsem nonstop, mám práci a svůj osobní život, přátelé atd. nejsem blázen, který tu je každou minutu celý den.

3. Pokud jsem ti neodpověděla do tří dnů tak jsem možná na tvůj dotaz neznala odpověď a tak jsem se ptala někoho zkušenějšího a chytřejšího. Ale to ti vždycky napíšu příklad:
Ještě ti odpovím vydrž!
Na tvůj dotaz se podívám počkej prosím!!
V tomto smyslu tak prosím taky nešil!!! Nejsem vševěd

4. Je také možné, že je chyba na tvé straně. Pokud se ptáš na ptákárny o úplně jiném tématu než je poradna, tak to neodpovím. Protože na dotazy hloupého typu neodpovím to si pamatuj.

5. Možná další tvá chyba je, že mi tu ,, otravuješ" blog. Tím myslím, že mi tu nadáváš apod. a to nejen v poradně. Protože já buď nejprv mažu mažu a mažu nu a pak blokuju. Takže tvůj dotaz vůbec nemusím vidět!!! Takže taková rada: Chovat se slušně!!!!

6. možnost: Pokud dotaz píšeš jinam než do rubriky Vaše dotazy tak ti jen tak rychle neodpovím, protože já zas až tak často do jiných rubrik nechodím takže tvůj dotaz nemusí být ihned nalezen. Takže povedám pište do rubriky Vaše dotazy tam jsem stále!!!!

7. možnost: Je taky možné, že jsem někam odjela( výlet, dovolená....) ale to vždy napíšu na blog kdy tu nebudu. Tak prosím nešil když tu nebudu a nebudu moci odpovědět.

Komentáře

Top články

Vaše dotazy

Typy ženského orgasmu

Laktobacilóza