Recenze a vlastní zkušenosti s tampóny

Za svůj dosavadní život jsem vyzkoušela několik značek tampónů.
V tomto článku jsem vám shrnula mé zkušenosti s tampóny.


Jako první začnu značkou O.b.
O.b. - vyzkoušela jsem od této značky všechny možné velikosti a jsem s nimi nadmíru spokojená. Nejlepší je řada ProComfort, snadno se zavádějí a nikdy jsem neměla problém ani s vyndaváním či se šňůrkou.
Původní řada Original je vlastně bez stočených drážek a tudíž žádnou výhodou oproti jiným značkám až tak nepociťuji.
Řada OptiBalance - v té rovněž nevidím znatelný rozdíl.
Každopádně pro mě za mě O.b. rozhodně doporuji, jak všem začínajícím holčinám s tampóny tak i všem, kteří používají tampóny.

Jako další značka Kotex.
Má druhá nejpoužívanější značka tampónů.
S Kotex jsem spokojená, jsou to dobré tampóny, neměla jsem s nimi problém. Určitě doporučuji.
Tampax Tampóny
Tyto tampóny maj tu výhodu, že mají aplikátor a tudíž se lépe zaváději než tampóny bez.
Pro mě za mě ano, doporučuji. Je to výhodné, hlavně v tom, že nejsem vyloženě špinavá od krve když jej zavádím a je to takové pohodlné, že určitě tampón dáte na správné místo. Určitě doporučuji začínajícím holčinám, jde to opravdu lehce ;).
Dále tampóny Naturella.
Mám s nimi dobrou zkušenost, navíc krásně voní.
Dále často jsem používala tampóny Siempre.
Na těchto tampónech mi vadí především to, že se ochranný obal tampónu špatně otevírá. A to kor když třeba člověk pospíchá tak je to nepraktické, to je snad jediná výtka. Jinak jsou dobré a plní svou funkci.

Komentáře

Top články

Vaše dotazy

Typy ženského orgasmu

Laktobacilóza