Babské rady na zvětšení prsou

Tento článek zahrnuje jen několik málo tipů co udělat, aby se zvětšila prsa.


První tip, který mám ozkoušený i já a radím ho všem, kteří mi sem napíšou je pití mléka.
Sama to mám vyzkoušené a můžu doporučit.
Jde o to, že pijete sklenici mléka každý den po nějakou dobu, alespoň měsíc.
Mou zkušeností je, že jsem pila jedny prázdniny sklenici mléka denně a za letní prázdniny mi prsa vyrostly o 2 cm.
Je to sice babská rada, ale myslím, že i účinná a hlavně je to přírodní a i kdyby prsa nerostly tak tělo nestrádá na vápník.

Druhá rada, kterou mám ozkoušenou je pivo. Ovšem není to jako u mléka každý den sklenici.
Stačí si párkrát za čas dát pivko a prsa rostou, řekla bych, že rychleji než po mléku. Tímto ovšem nenabádám k nějakému "chlastání" piva denně to ne. Stačí fakt třeba jednou za půl roku dát si sklenku pivka, ale je to běh na dlouhou trať.
Třetí tip co znám je hormonální antikoncepce. Myslím, že tato informace je známá i od gynekologů obecně, protože hormonální antikoncepce se i předepisuje na zmírnění krvácení, na zmírnění křečí kdo na to hodně trpí, na zvětšení prsou a na vyčištění pleti samozřejmě i proti otěhotnění to je samozřejmé.
Osobně si myslím, že po hormonální antikoncepci narostou nejvíce prsa, ale HA je až od 15 let což pro některé z vás, kterým není 15 není tip.
Moje doporučení:
Holkám co není 15 doporučuji to mléko.
Holkám na 15 a více můžou vyzkoušet vše zde uvedené.
Ovšem netrapte se pokud i přesto prsa nerostou, do 17 let se tělo vyvíjí a klidně se může stát, že za rok se "vyprsíte" znám totiž víc holek co třeba do 15 let neměli žádná prsa, prostě byly ploché a pak najednou třeba po roce co jsem je viděla měli prsa velký. Takže nezoufejte a i kdyby nenarostly do požadovaných rozměrů tak co je malé to je milé a navíc hodně klukům se líbí i malá prsa.

A ještě taková rada, abyste prsůn neuškodily v růstu tak:
Nespěte na břiše a na zádech.
Nenoste uplé podprsenky a uplá trička.
Na sport či tělocvik si vždycky berte podprsenku ať už normální nebo sportovní, zabráníte tak nevzhlednému povisnutí prsou.
Noste pokud možno správnou velikost podprsenky, nejlépe nakupujte podprsenky v obchodech se spodním prádle, nedoporučuji vietnamské obchody na nákup podprsenek to není nic moc.
Pokud chcete prsa zvýraznit nenoste černá trika - zmenšují opticky prsa, pokud ovšem máte velká prsa a nechcete jako já na ně upozorňovat tak noste tmavá trička opticky je zmenšíte a i zeštíhlíte.

Komentáře

Top články

Vaše dotazy

Typy ženského orgasmu

Laktobacilóza