Zkušenosti s používáním menstruačního kalíšku


Zkušenost: Kalíšek a potápění
O Vánocích jsem se jela potápět do Egypta. Měla jsem obavy, zda bude kalíšek fungovat i pod vodní hladinou. Vše dopadlo dobře, nakonec jsem stihla odmenstruvat před zimní dovolenou. Kalíšek jsem ale využila letos v dubnu, kdy jsem se jela potápět znovu a těsně před dovolenou mi lékař vyndaval antikoncepční tělísko a já docela silně krvácela, takže jsem pěla na kalíšek slávu, protože mě zachránil a já se mohla účastnit potápění bez omezení. Vše bylo bez problémů. Opravdu jsem ráda, že jsem se odvážila a zakoupila jsem si tento malý zázrak.
Dcera ho již také používá a chválí si ho, neboť je motorkářka a na motorku se vložky moc nehodí, tampony nemusí. Nechápu, že se tomu ženy brání. Od loňského roku jsem s kalíškem seznámila spoustu žen, ale žádná si ho nepořídila, neví o co přicházejí!!!!
Jana

Děláte ještě nějaký jiný sport nebo něco zajímavého?

· jízdu na koni
· snowboarding
· seskoky s padákem
· rogalo
· bungee jumping ......

Kalíšek můžete mít zavedený po celou noc a spolehlivě Vás ochrání.

Je to ideální řešení dámské hygieny při cestování.

Nemusíte přemýšlet, kolik vložek nebo tampónů si vzít s sebou.
Klidně se můžete koupat i během svých dnů. Můžete se slunit v plavkách a neobávat se, kde Vám zrovna vykoukne šňůrka od tampónu.
Při cestování s batohem na zádech nemusíte nosit spoustu vložek nebo tampónů a pořád je v batohu někam přendávat. Nemáte se kde umýt - nemusíte, při používání kalíšku nebudete špinavá od menstruační krve. Ani se Vám nestane, že byste si ušpinila spacák. Navíc nebudete mít špatný pocit z vyhazování hygienických pomůcek během treku v přírodě.

Používání kalíšku je zcela bez zápachu!

Vaše menstruační krev totiž sama o sobě nesmrdí. Nepříjemný zápach začne vydávat až při kontaktu s vložkou nebo tampónem napuštěnými různými deodoranty. A také bakterie, pro které je srážející se krev v buničině ideální domov, vůni zrovna nevydávají.
Připadá Vám to nechutné? Nám taky! Proto používáme menstruační kalíšek, ve kterém se krev shromažďuje ve svém přirozeném tekutém stavu, nezapáchá a bakterie se v ní nezabydlí.
Používání menstruačního kalíšku se doporučuje ženám, které trpívají na vaginální mykózy.


Komentáře

Top články

Vaše dotazy

Typy ženského orgasmu

Laktobacilóza