Po dlouhém technickém výpadku

Ahoj,
tak se již konečně můžu dostat do administrace blog.cz a snad mi to již nevyhodí tu chybovou hlášku.
Jak jsem již psala v komentáři o technickém výpadku, který se zde vyhazoval jak v rubrice Vaše dotazy tak i v jiných rubrikách, tak snad již mohu s velkou pravděpodobností říct, že již snad bude vše fungovat v pořádku a bude již možné psát dotazy normálně do rubriky Vaše dotazy.
Sice jsem na podporu blog.cz psala, avšak nepřišla mi žádná odpověď, ani uznání chyby, nebo omluva, nic. Pevně doufám, že i bez komunikace to již blog.cz opravil a bude vše v pořádku.
Děkuji za Vaší trpělivost, že jste to se mnou vydrželi. Jelikož ani já díky této chybové hlášce jsem se nemohla dostat ani do administrace blogu a napsat ani informativní článek. Což mě mrzelo a štvalo zároveň, jelikož jsem se cítila bezmocně.


Mějte se krásně a užívejte krásných letních dnů
DabelinkaLíbajícíUsmívající se

Komentáře

Top články

Vaše dotazy

Typy ženského orgasmu

Laktobacilóza